Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Sunday, May 10, 2009

IKHLAS DARI HATI...

Ni antara aksi-aksi spontan anak aku yg mencuit hati. Macam2 aksi Ecah ni..kekadang aku pun tak sangka yg dia akan melakukan aksi lagak ngeri macam ni..hahak..anyway, Ecah ni buat aku teringat zaman kanank2 aku. Menurut mak aku yg glamour ngan nama 'Mah' tu, perangai Ecah ni sejibik macam aku masa kecik dulu...dari segi rupa, kuat nangis, mulut pot-pet2 n degil...Kiranya Syida Junior la ni..heheh....Tapi jgn sampai ke besar suka buat aksi-aksi mcm ni..ibu 'babab' nanti..Di sempena hari ibu ni aku terlalu la rindu ngan anak aku ni..Tapi aku ada berita gembira..Selasa ni, Mak n abah aku nak datang KL nak bawak Ecah...Hilang pening muntah alah ngandung aku ni bila dengar Ecah nak datang sini..tak sabar lak aku....YeaYeah.....Untuk Ecah...Ibu tak sabar nak jumpa Cah...Dan istimewa untuk ayah, Thank's a lot for the best wishes...Ibu pun sayang ayah...Untuk mak aku tu, Hepi Mother's Day..Jasa mu tak terbalas..setiap pengorbananmu bergolok bergadai nak bagi org blajar tinggi tak kan org lupakan sampai akhir hayat org..Thank's Mak!! To all my biras K. Ros,K. Ida n Che Siti, Hepi Mother's Day ek...Semoga kita sentiasa tabah dalam membesarkan anak-anak kita ni...Ecah, Ibu harap Ecah akan jadi anak n kakak yg berguna, mampu didik n pimpin adik yg bakal keluar ni...Semoga anak ibu sentiasa dimurah rezeki & dirahmati Allah..Amin.....


No comments: