Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Friday, May 8, 2009

SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU..

Happy mother's day to all mom in the world!!! Bagi aku hari ibu kali ni agak cedih cikit sebab anak aku tak ada di sisi...Jgn salah faham plak...anak aku kat kampung....aku tak larat nak jaga dia sejak aku disahkan pregnant kali ke 2 ni...alah teruk asyik kuar masuk spital je..baru-baru ni aku masuk wad lagi sebab dah 4 bln tak leh nak makan. Bukan la tak makan langsung..makan je muntah..berat aku turun 2kg...emm..dugaan org mengandung..sabar je la..Tu la org cakap syurga di bawah telapak kaki ibu...Buat anak ibu yg tomel ni..ibu letak Ecah kat kg bukan sebab ibu tak sayang..tapi sebab ibu tak nak anak ibu ni terbiar sepanjang ibu sakit..sian kat ayah penat keje kena jaga cah plak..Utk pengetahuan Ecah, ibu sedih sebab tak dapat tengok anak ibu membesar depan mata..balik kampung ibu tengok anak ibu dah pandai cakap...siap dah pandai buat lawak lagi...rindu kat anak ibu hanya Allah yang tau..tapi ibu tetap doakan kebahagiaan anak ibu..Semoga anak ibu jadi seorang anak yg solehah bukan rockers ek...nanti ibu bawak Ecah tinggal dengan ibu & ayah kat sini..Amin...

3 comments:

dilot said...

Dot sori, org tak reply msg semlm..kdt abeh...sedehnye skang ni very2 susah u know..2 da leh tu wat jam tu...kalu yang chat box tu lak, dot gi kat blog org pastu tgk kat chat box org kat bwh sblum name, msg tu sume ada get a cbox masuk dlm web dia, pilih chatbox yg dot nak..pastu CnP pastu masukkan kt dalam add a widget dlm blog dot same macam dot wat utk jam tu..untuk tarikh pun camtu, kalu org guna islamic calendar tu, kalu dot nak same click jek kt calendar org tu nanti masuk ke web dia n pilih mane calendar yg dot berkenan n wat semula proses yg same..kalu nak best jalan2 gi blog org lain, nnti mesti jumpa jam atau kalendar cecantek..ape lagi, tiru le pastu jgn masuk lagi blog org tuh...hehe..org wat camtu..

Mak Long said...

da...kita je tau yg terbaik tuk anak kita...x duk skali x bererti x sayang...one day..ecah akan faham knapa cmni...happy mothers day!!

andak said...

ibu..
happy mother days.. semoga ibu tabah hadapi dugaan kndungan k-2 nii..
ayah syg sgt ibu... mmuaphhhhhhh..