Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Saturday, June 20, 2009

CORAT CORET

Lama tak update blog....bz sangat semenjak 2 menjak ni....sampaikan tak da masa untuk anak aku..kesian dia...ingatkan bila dia datang kat sini mggu lepas boleh gak aku luangkan masa lepas rindu kat dia...tapi masa tu aku banyak giler keje..nak cuti pun tak dapat..lagipun masa tu member opis aku kawin...turn dia cuti panjang..so, aku kena cover keje dia..gambar ni masa dia tengah main kat taman ngan maksu dia...Ecah ni bukan main suka lagi main kat taman...pantang nampak taman mesti dia nak singgah...tak sangka anak aku ni dah besar..sekelip mata je masa berlalu..aku pun dah 21 mggu mengandung....emm...takut gak bila teringat due bersalin....tapi Insyaallah..semuanya akan selamat...

No comments: