Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Monday, September 14, 2009

SALAM AIDILFITRI SEMUA....



Yea..yea....dah nak raya...biar la posa tak penuh pun tapi nak gak raya..posa tak penuh sebab x larat..i'm pregnant u know....tahun ni tinggal 4 hari stakat ni la....hahak...Anyway..aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua umat Islam dan teristimewa buat my beloved husband, my cute daughter and my bakal baby ni serta semua family aku yang tersayang....Maaf Zahir dan batin. Jemputlah semua datang ke rumah ye...

Kononnya raya tahun ni aku & husband tak dapat lik raya sebab husband aku kena bertugas di pagi raya...al maklumlah kerjaya sebagai tentera udara di raja malaysia ni....Kena la berkorban....heheh...

Tapi walaumacam manapun org yang kena bertugas tu (husband aku la..) nampaknya lagi semangat nak lik kg dari aku yg cuma ikut je ni...memang tiap2 tahun mcm ni...dari sebelum kawin sampai la dah nak beranak 2...konon2 tak dapat lik raya alih2 dia lak yang lik dulu dari aku....Tapi ok gak..sekurang-kurangnya aku tak la beraya di rumah flat baiduri ni sorang2...heheh....

1 comment:

Dilla Ady said...

dot..

salam aidilfitri ek..

rindu rasenye makan kuih reramai kat bilik time kt uitm dulu kan..

org pun time peknen tak penuh pose..tak tahan haus..