Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Sunday, October 4, 2009

Ecah Oh Ecah...

Salam Kembali...setelah bercuti raya aku dah kembali bekerja....boring gak sebab dah lama cuti tetiba kena keje...pasni cuti lagi...cuti beranak...heheh....
Sepanjang cuti ni aku n asben menghabiskan masa bersama puteri tercinta..sape lagi kalu bukan Ecah atau nama penuhnyer Nuraisyah Nadhirah binti Ahmad Rizal...Terubat rasa rindu kat dalam ati aku yang membuak-buak ni......cuti raya selama seminggu tu aku penuhkan dengan aktiviti yang anak aku nak buat....Seronok sangat beb.....
Hari raya tak la jalan-jalan sangat sebab aku ni tak larat dah..kang terkeluar baby dlm kete tak pasal-pasal lak....tapi aku cuba gak luangkan masa untuk anak aku.....Sejuk perut aku bila tengok dia sambut kepulangan kami pada hari tu....melompat gembira bila tengok ibu ngan ayah dia dapat balik raya....paling jauh beraya adalah kat penang....pi umah sebelah asben aku...seronok gak....
Tahun ni anak aku dapat duit raya dalam RM100 lebih gak ar...tu tak pi banyak umah lagi tu..heheh...so, dengan duit tu...aku n asben telah membuat keputusan untuk membelikan anak aku basikal...memang tu pun yg anak aku nak....memang jaga giler basikal dia..jangan ada sape-sape usik basikal dia mesti kena penumbuk....ganazz anak aku ni...mana dia blaja pun tak tau la...
Anyway aku seronok tengok keletah dia sekarang...dan yang paling tak tahan n geli ati la gak...dah pandai nak melawa....kasut buruk tak main ek....bedak lak nak bedak compact powder..lipstik dah pandai pakai.....minyak wangi wajib pakai...rosak..rosak...pengaruh tv la ni......kalu tengok tv lak bom meletop pun buat derk jek......khusyuk giler...
So..layan ar sikit gambar-gambar anak dara aku ni....

1 comment:

Dilla Ady said...

eleh...tak tau ecah dapt perangai ganzz dari mane kunun...bukan dari mak die tu ke dot?hikhik..

org rase dot cam da kurus la walaupun peknen2 nih..muka cam cengkung jek..cantek ar pakai tudung ekin tu, sesuai ngan bentuk muka...org ni cam mkck kalu pakai tudung tuh..