Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Tuesday, December 8, 2009

WeLcOmE!!!!!










Haiiiii..........
I'm back........heheh...Nape ek?????

Selepas 2 bulan cuti bersalin aku kini dah 'start' keje..Rasa kekok nak mula keje sebab dh best dok kat umah...hehe...Anyway aku rindu nak berblog semula..kih..kih..kih......aku nak citer tentang aku sebelum, semasa and selepas bersalin...hik..hik.....

05/10/2009 - Time ni aku ada rasa mcm sakit2 pinggang..tapi tak mungkin nak bersalin kot sebab due lambat lagi 31/10/2009.....so wat bodo je pi keje mcm biasak siap wat overtime gi....kul 7.30ptg aku balik keje ajak asben aku yg namanya Ahmad Rizal tu pi pasar malam...malas nak masak nak makan yong tau fu...tringin kononnya....

  • 06/10/2009 :
  • Jam 0400pg...rasa mcm terkencing atas katil...aku bangun tengok atas katil basah ke tak...asben aku tengah syok mainkan lagu dengkur dia...mls nak kacau...atas katil tak basah pun..aku pi toilet sebab rasa sakit perut mcm nak buang air besar...setel lepas ajat masih sakit perut lagi tapi wat bodo jek.....tido semula....lewat bangun
  • 0645pg tak sempat nak mandi nak solat subuh...masa nak bangun rasa mcm terkencing lagi...kompius...pehal lak aku ni asyik terkencing dlm kain je ni.....tapi pelik gak tak bau pun...tapi mcm bukan terkencing jek...amek mop lap..(jadi maid jap)...last2 lupa nak solat subuh..Astaghafirullah.......
  • 0715pg..bagi cadangan kat laki aku jgn pi keje sebab aku dh rasa semacam. pi toilet cek ada darah sket..sket je..tak banyak....tapi doktor ckp kalu ada darah pi spital...asben aku dgn kompius ikut cadangan aku..tapi sempat tanya.."dah nak beranak ke?"...
  • 0800pg aku sms bos mintak EL nak pi spital. Sampai spital aku ngan asben jalan kaki dlm 50meter dari parking ke klinik bersalin...survivor.....masa tu aku rasa sluar aku dah basah.

  • 0815pg...masuk wad...doktor cek ckp aku kena bersalin ari ni gak sebab air ketuban dah pecah abeh....Oooo.....yg kuar tu ari ketuban.......hikhik....
  • 0229pm aku slamat melahirkan seorang bayi perempuan yg agak tembam 3.32kg secara normal...Alhamdulillah...Ya Allah aku dan anakku selamat.....




Dan baby tu aku namakan dengan nama NUR HALIMATON SAADIAH...ramai org tanya aku nape bagi nama tu...aku tak tau nak jawab sebab masa ngandung 6bln dulu aku tringin dan nekad nak letak nama tu kalu pompuan.....So.............








4 comments:

~ Ija ~ said...

waahhh..tahniah tahniah..sgt klasik tp penuh makne nama anak kamu itu..

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

comeynye die laa

Dilla Ady said...

tembamnye anak dot nih..comey la..geram!!

Unknown said...

ko x tgok skang...nanti i update blog i ek..u all tengok ar mcm mana rizal junior plak...emmm..rizal junior? tapi anak i ni pompuan yg sebijik berwajah ayah dia n pastinya trully mamak's brand...