Berehat Sebentar ye!!!

ANTARA YANG MENARIK

Jam kite...


Pages

Tuesday, July 3, 2012

AKTIVITI DIKALA BOSAN!!!

Wahahha....apabila Mrs. Bosan datang bertandang...aku telah mencari sesuatu yang boleh mendatangkan manfaat....Tidor??? Lagi bosan....dah tak larat nak tidor dah......badan pun makin gemok sebab asyik tido jek...hikhik
So......................
Aku rasa nak buat kueh sipot....emmm...resepi yang tak pernah ketinggalan masa raya...kiranya macam wajib gak la kan....

Bila barang2 dah complete...aku amek tepon...(bukan untuk tangkap gambo ye..) aku mesej member2 aku tanya sape2 yang nak order sipot leh roger2 aku..wahahahha...sempat lagi berbisnes...saje memanfaatkan peluang yang ada..heheheh

Dan, Alhamdulillah.....aku dapat order 4 balang....3 balang sipot sambal dan 1 balang lagi sipot biasa...so, menyipot-nyipot la aku hari tu....demi rezeki aku rela..hhahahha...

Tadaaaa!!!!!!!!!


Ini antara tempahan sipot yang aku dah siapkan....1 balang lagi tak sempat nak bergambo...tuan empunya sudah menjemputnye...heheh.......gambo blakang tu abaikan aje la ye...anggap saje hiasan kreatif...hik hik....

Baru 4 balang aku dah nak pengsan...dari pagi sampai ke petang tak sudah-sudah menyipot...hahhaha...tapi bila time dapat duit hilang rasa penat...hehehehh

2 comments:

AMy san said...

amboi kak syida...berkuih siput lak. Nk recipi leh? hehehe

Renungan... said...

hehhe...k.syida boring tak buat ape baik amek tempahan....bleh aje kalu nak resepi...heheheh